Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Γνωστός τραγουδιστής αποκαλύπτει: Ο Ψινάκης μου είπε ότι είμαι αόρατος και ότι δεν θα κάνω ποτέ καριέρα


Ο Δήμος Μπέκε, που συμμετέχει στο διαγωνισμό The Voice, αποκαλύπτει πως ο Ηλίας Ψινάκης του είχε δηλώσει πως δεν πρόκειται να κάνει καριέρα στο χώρο του τραγουδιού, ενώ σχολιάζει παράλληλα και για την εμπειρία του την περίοδο που συνεργαζόταν με τον Σάκη Ρουβά στα φωνητικά.




Σε συνέντευξή του στο Πρώτο Θέμα δήλωσε :

«Ως τέτοιου είδους εργαλείο με χρησιμοποίησε ο Φόιβος και στον Ρουβά, στο "Όλα Καλά". Έτσι κατέληξα να πάω στην Αμερική για την ολοκλήρωση του άλμπουμ μαζί με τον Ηλία Ψινάκη. Ρώτησα ένα βράδυ τον Ψινάκη, γιατί το είχα μαράζι: "Θα κάνω ποτέ καριέρα"; Τότε εκείνος μου απάντησε με ένα μεγάλο κατηγορηματικό "όχι". Όταν τον ρώτησα γιατί, μου είπε "γιατί έχεις φωνάρα"! Μου εξήγησε ότι οι πολύ λίγοι ιδιαίτεροι μουσικοί που κάνουν φωνητικά μετριούνται στα δάχτυλα των χεριών. Και είναι τα εργαλεία πίσω από τα μεγάλα ονόματα. Όταν δουλεύεις με μεγάλες φίρμες δεν πρόκειται να προχωρήσεις, θα είσα πάντα "ορεκτικό". Σε ακούν και σε βλέπουν όλοι, αλλά στην πραγματικότητα είσαι αόρατος».




Πηγή: koolnews