Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014
Ποια προϊόντα ανακαλεί η ΙΚΕΑ και πώς σας αποζημιώνει
Ευτυχώς μέχρι σήμερα δεν προκλήθηκε κάποιο ατύχημα από τα προϊόντα που πουλά η εταιρία ΙΚΕΑ, τα οποία όμως για προληπτικούς λόγους ανακαλούνται.
Και αυτό γίνεται γιατί η ΙΚΕΑ δέχτηκε έντεκα αναφορές σύμφωνα με τις οποίες το δίχτυ της κουνουπιέρας αποσπάστηκε μετά από τράβηγμα και έπεσε μέσα στην κούνια. Επισημαίνεται σε κάθε περίπτωση ότι δεν έχει αναφερθεί κανένα περιστατικό ατυχήματος. Για να αποζημιωθείτε θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν σε οποιοδήποτε κατάστημα ΙΚΕΑ ή να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών
Στην φωτο τα προϊόντα που ανακαλούνται
Η ανακοίνωση της ΓΓΚ
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία ΙΚΕΑ, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης κουνουπιέρωνπαιδικών κρεβατιών LEGENDARISK, MINNEN bed Canopy set, BARNSLIG BOLL, MINNEN Brodyr, HIMMEL, FABLER, TISSLA και KLÄMMIG (κωδικοί: 20130878, 20175838, 90236715, 60050681, 90087758, 20107830, 20175838 και 50107678).
Η ανάκληση έχει καθαρά προληπτικό χαρακτήρα και δεν οφείλεται σε κατασκευαστικό ή άλλο πρόβλημα του προϊόντος.
Η ΙΚΕΑ δέχτηκε έντεκα αναφορές σύμφωνα με τις οποίες το δίχτυ της κουνουπιέρας αποσπάστηκε μετά από τράβηγμα και έπεσε μέσα στην κούνια. Επισημαίνεται σε κάθε περίπτωση ότι δεν έχει αναφερθεί κανένα περιστατικό ατυχήματος.
Στο πλαίσιο της ανάκλησης, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και η IKEA καλούν τους καταναλωτές, που διαθέτουν κάποια κουνουπιέρα παιδικού κρεβατιού ή βρεφικής κούνιας LEGENDARISK, MINNEN bed Canopy set, BARNSLIG BOLL, MINNEN Brodyr, HIMMEL, FABLER, TISSLA και KLÄMMIG, να σταματήσουν την χρήση της και να την επιστρέψουν σε οποιοδήποτε κατάστημα ΙΚΕΑ όπου και θα αποζημιωθούν πλήρως για το κόστος της αγοράς τους ή να επικοινωνήσουν με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΙΚΕΑ καλώντας από σταθερό στο 801 1122722 (ή από κινητό στο 210 3543403).
Πηγή: fpress.gr