Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Δήλωση-Σοκ πασίγνωστης Ελληνίδας! «Είμαι πολύ καλή στο στοματικό»!



Αυτές οι δηλώσεις λείπουν από την Ελληνική Showbiz....



Το κορίτσι αυτό το γνωρίσαμε ώς μοντέλο. Και μπορεί λόγω ύψους να μην έκανε πολλά στις πασαρέλες όμως στην τηλεόραση τα πήγε πολύ καλά.

Η Αφροδίτη Καπατσέλη καπάτσα ούσα και τσαούσα μεταπήδησε απο το modeling στις μπάρες και σήμερα πλεόν είναι μια απο τις πιο sεxy γυναίκες πίσω απο τις μπάρες.

Τελευταία δε μαθαίνω ότι ασχολείται και με τα ναυτιλιακά. Μαγκιά της.

Ψάχνοντας ωστόσο στο αρχείο μου αλίευσα μια δήλωση που έκανε κάποτε τους άντρες να την ψάχνουν. Τι είχε πεί; »Δεν θέλω να πω κάτι που θα ακουστεί πρόστυχο. Συνήθως στους άντρες αρέσει να τους κάνω στoματικό. Εκεί είμαι καλή γιατί μου αρέσει πολύ και εμένα! Δεν ξέρω γιατί, μου αρέσει να βλέπω τον άλλο ή να τον ακούω εκείνη την ώρα».

Μαγκάκι… όχι σαν κάτι άλλες που το παίζουν θεούσες και στην πραγματικότητα είναι πιο βρωμιάρες και απο τις χωματερές…





Πηγή: mychannel.gr