Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

«Εβγαλα 6 εκατ. στα 26 μου και τα έχασα στα 28 μου»



Εχει γράψει ένα βιβλίο για τη διατροφή, το «The Bulletproof Diet», που αυτή τη στιγμή είναι best seller και βέβαια του αποφέρει τα αντίστοιχα έσοδα. Ο Ντέιβ Ασπρεϊ όμως θα μπορούσε να δώσει και άλλες χρήσιμες συμβουλές για το πώς να μην χάσει κανείς όλα όσα έχει κερδίσει.



Η απίστευτη ιστορία του συνοψίζεται σε μία και μόνο δική του φράση. «Εβγαλα 6 εκατομμύρια δολάρια όταν ήμουν 26 ετών και τα έχασα όλα στα 28 μου». Αυτή είναι η δυσάρεστη πραγματικότητα για τον Ασπρεϊ, που υπήρξε το νεότερο στέλεχος της Exodus Communications, στα 26 του, μία εταιρεία 36 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

«Ημουν υπεύθυνος στο τμήμα συγχωνεύσεων και εξαγορών. Οπότε, όταν θέλαμε να αγοράσουμε μία εταιρεία εγώ ήμουν εκείνος που αποφάσιζε για το αν θα προχωρήσουμε. Επειδή όμως γνώριζα όλες τις επικείμενες εξαγορές, δεν επιτρεπόταν να διαπραγματεύομαι τις μετοχές που είχα στην κατοχή μου», εξηγεί ο Ασπρεϊ στο TIME.

Οταν λοιπόν οι μετοχές πήραν την... κατηφόρα, εκείνος θα έπρεπε να παραιτηθεί, όπως λέει τώρα, και να τις πουλήσει. Δεν το έκανε όμως, γιατί σκέφτηκε ότι μπορεί να έχανε επιπλέον 4 εκατομμύρια μη επενδυμένων κεφαλαίων.

Εμεινε λοιπόν στη θέση του, ενώ η μετοχή έπεσε από τα 60, στα 5 δολάρια. «Κάθε ημέρα είχα ολοένα και λιγότερα χρήματα. Ηταν ένα απαίσιο συναίσθημα», θυμάται. Το χειρότερο όμως ήταν- όπως παραδέχεται σήμερα- ότι υπήρξε ξεροκέφαλος και φοβήθηκε να προσλάβει κάποιον ειδικό για να διαχειριστεί τα οικονομικά του, με αποτέλεσμα τελικά να τα χάσει όλα.



Πηγή: iefimerida.gr