Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Τι σκέφτονται οι άντρες όταν κάνουν σεξ μεθυσμένοι;



Μπήκαμε στο μυαλό του…



Θα έχει τύχει να έχεις πιει ένα δυο ποτηράκια παραπάνω πριν κάνεις σεξ και πιθανότατα ξέρεις πώς είναι η εμπειρία. Έχεις μπει ποτέ σου όμως στο μυαλό ενός μεθυσμένου άντρα την ώρα που κάνει σεξ; Εμείς μόλις ακούσαμε όσα σκέφτεται και το διασκεδάσαμε. Προλάβαμε να τα δαχτυλογραφήσουμε κι όλας.

-Νομίζω πως ξέρω που πάει όλο αυτό. Όταν δεν σε νοιάζει που ένα σωρό άγνωστοι σε παρακολουθούν να φιλιέσαι σαν 15χρονο τότε έφτασε η ώρα να πάμε σπίτι. Επιτέλους θα κάνω σεξ.

-Αυτό το σουτιέν είναι σαν τον Κύβο του Ρούμπικ. Μήπως καλύτερα να το τραβήξω; Ωχ ούτε στα πόδια μου δεν μπορώ να σταθώ για να βγάλω το εσώρουχο.

-Ελπίζω μόνο να καταφέρω να έχω στύση. Στύση; Γιατί χρησιμοποιώ τέτοιες λέξεις; Μακάρι να μη γίνω ρεζίλι.

-Και αν δεν μπορέσω να τελειώσω ποτέ; Τουλάχιστον θα το ευχαριστηθεί.

-Πειράζει αν κάνω εμετό; Πρέπει να ξεχάσω τελείως ότι το σώμα μου μου στέλνει προειδοποιητικά σημάδια.

-Δεν κρατιέμαι. Λες να μπορούμε να σταματήσουμε για να πάω τουαλέτα; Αυτά παθαίνει όποιος πίνει. Θα κρατηθώ. Λες να πονέσω αν δεν διακόψω;

-Μ’ αρέσει αυτό που κάνω αλλά βασικά είμαι πάρα πολύ κουρασμένος. Πώς γίνεται να θέλω και να κάνω σεξ και να κοιμηθώ;

-Ωπ, τι έγινε; Μόλις αποκοιμήθηκα; Δεν νομίζω να το πρόσεξε. Και εκείνη είναι μια από τα ίδια.

-Αύριο θα έχω πεθάνει.

-Για άλλη μια φορά, μήπως καλύτερα να σταματούσα για να πάω τουαλέτα;

-Έτσι, όπως πάει μας βλέπω να κάνουμε σεξ για πάντα. Για την ακρίβεια, το κάνουμε τόση πολύ ώρα που πλέον σταμάτησα να τη νιώθω.

-Μήπως να τα παρατήσω και να πέσω για ύπνο;

-Στάσου, κάτι γίνεται, νομίζω θα τελειώσω. ΟΚ, εδώ είμαστε.

-Άστο καλύτερα. Πάλι ναυτία έχω. Καιιι... μόλις ξέρασα.

-Μάλλον καλύτερα να κοιμηθώ στο πάτωμα. Ελπίζω να μην είμαι αύριο θυμωμένος με τον εαυτό μου.

-Πάντως, άξιζε. Τουλάχιστον έκανα σεξ. Ακόμα και αν χρειάστηκε να στερηθώ την αξιοπρέπειά μου.




Πηγή: followme.gr