Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Το πορνό είναι ο λόγος που κανείς δεν παντρεύεται;



Έτσι λενε οι επιστήμονες....



O γάμος. Ναι, σε πολλούς ανθρώπους αρέσει ο γάμος, όμως από την άλλη πλευρά υπάρχουν άλλοι τόσοι που είναι σαν και εμένα. Προσωπικά, δεν έχω πρόθεση να ανέβω τα σκαλιά της εκκλησίας μέχρι τα 30. Ευτυχώς, μέχρι τότε θα μπορώ να έχω μία οικονομική σταθερότητα και να είμαι αρκετά ώριμη ώστε να κάνω μία δέσμευση εφόρου ζωής. Επίσης, αν τελικά δεν βρω τον ένα και μοναδικό, δεν θα έρθει το τέλος του κόσμου.

Οι έρευνες δείχνουν ότι πολλοί άνθρωποι έχουν την ίδια μπλαζέ στάση απέναντι στο γάμο όπως και εγώ αλλά την αποδίδουν σε μία μυστική συνήθεια. Είναι αυτός ο πραγματικός λόγος που κανείς δεν παντρεύεται.

Οι επιστήμονες στο German Institute for the Study of Labour πιστεύουν ότι το πορνό είναι ο λόγος που οι άνθρωποι δεν θέλουν να παντρευτούν. Σύμφωνα με την έρευνα, όσο αυξάνεται η δημοφιλία των ταινιών πορνό στο Ίντερνετ, τόσο μειώνεται ο αριθμός των ανθρώπων που παντρεύονται.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτά τα δύο πράγματα συμβαίνουν ξεχωριστά, αλλά πώς εξηγούν οι επιστήμονες ότι σχετίζονται μεταξύ τους; Δεν είναι απλά ένα σημάδι ότι η κοινωνία μας γίνεται πιο απελευθερωμένη; Όλα λοιπόν ξεκινούν από την τεμπελιά μας να βγούμε ραντεβού. Οι ίδιοι επιστήμονες εξηγούν πως όταν το πορνό είναι τόσο εύκολα διαθέσιμο, δίνει στους ανθρώπους όλο και λιγότερα κίνητρα για να βγουν έξω και να αναζητήσουν το ταίρι τους.

Γιατί να βγεις έξω και να προσπαθήσεις να γνωρίσεις το ταίρι σου με την πιθανότητα να σε απορρίψει όταν στο ίδιο σου το σπίτι μπορεί να γδυθούν οι πιο σέξι άνθρωποι του κόσμου; Μήπως αυτό σου θυμίζει τις ατάκες του εθισμένου στο πορνό Joseph Gordon-Levitt στην ταινία Don Jon;

Κατά τη γνώμη μου, αν αντικαταστήσεις τη εμμονή στο πορνό με την εμμονή στο Netflix, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Γιατί όταν έρχονται τα Σαββατοκύριακα, υπάρχουν πολύ λίγα πράγματα που μπορούν να με κρατήσουν μακριά από το κρεβάτι και το laptop μου.

Αλλά μην ανησυχείτε επιστήμονες! Νομίζω ότι το Netflix και εγώ θα ζήσουμε μαζί μια ευτυχισμένη ζωή.


Πηγή: followme.gr