Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Η Φουρέιρα το έχασε! Δείτε πως εμφανίστηκε σε βραδινή της έξοδο...


Η τραγουδίστρια μίλησε για την στιλιστική της αλλαγή, εξηγώντας πως...



«Κάθε τρίμηνο ξεκουράζομαι λίγο. Από το πολύ

ξανθό, βγάλαμε τις τρέσες και τα πρόσθετα μαλλιά, και αφήσαμε το μαλλί να ξεκουραστεί».

Παράλληλα πρόσθεσε πως έχει μια εμμονή «με τα ρούχα, με τα μαλλιά και με το βάψιμο», ενώ δεν έκρυψε πως δεν την ενοχλούν τα σχόλια που γίνονται για εκείνη:

«Τα σχόλια είναι μέρος της δουλειάς μου. Αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι (που μπορεί να με σχολιάσουν αρνητικά) με έχουν στηρίξει και πολλές φορές.Είμαι πολύ ευτυχισμένη και πολύ χαρούμενη».

Τέλος, όταν η κουβέντα πήγε στον

νέο της σύντροφο Σπυράγγελο Λυκούδη, αρκέστηκε να πει ότι:

«Είμαι πάρα πολύ καλά στη ζωή μου, στα επαγγελματικά μου, και σε όλα γενικά».
tromaktiko


Πηγή: