Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Πλαστικές κούκλες σε τουαλέτες εστιατορίου δεν αφήνουν τους άνδρες να… ουρήσουν!


Είναι τόσο αληθινές και sexy που οι πελάτες αναστατώνονται



Τον μπελά τους έχουν βρει οι άνδρες πελάτες ενός εστιατορίου στην πόλη Ταϊγιουάν, στην βόρεια Κίνα.



Οι ιδιοκτήτες του εν λόγω εστιατορίου έχουν τοποθετήσει τρεις πλαστικές κούκλες, στη βιτρίνα της τουαλέτας με αποτέλεσμα, οι άνδρες να μην μπορούν να ουρήσουν.
Συγκεκριμένα, οι πελάτες υποστηρίζουν πως οι κούκλες μοιάζουν αληθινές και τόσο sexy που… αναστατώνονται.
Ο 24χρονος Σαν Κάο δήλωσε στην τοπική τηλεόραση: «Βγήκα έξω αμέσως μόλις είδα τις γυναίκες γιατί στην αρχή πίστευα ότι ήμουν σε λάθος μέρος, αλλά όταν συνειδητοποίησα ότι ήμουν στη σωστή μεριά και προσπάθησα να ουρήσω, απλά δεν μπορούσα. Ήταν πολύ απωθητικό το να έχω μια πολύ εμφανίσιμη γυναίκα μπροστά μου, ακόμη και αν επρόκειτο για πλαστική, η οποία με κοιτούσε όση ώρα προσπάθησα να κάνω τη δουλειά μου».





Πηγή: treloi