Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Αυτός ο άντρας προσπάθησε να μεγαλώσει το πέος του με ενέσεις βαζελίνης - Δείτε τι έπαθε


Ο άντρας με το σημαντικό πρόβλημα αυτοπεποίθησης για το μόριό του, είδε το όνειρό του να μετατρέπεται από την μια στιγμή στην άλλη σε εφιάλτη...



Ο ίδιος όπως σας μεταφέρει το athensmagazine.gr, εξομολογήθηκε την περίπτωσή του σε ριάλιτι της Αμερικανικής τηλεόρασης.



Συγκεκριμένα ανέφερε: "Μιλούσα σε φίλο μου για την επιθυμία μου να χάσω βάρος, ώστε να φανεί μεγαλύτερο το πέος μου, όμως αυτός μου απάντησε πως δεν χρειάζεται και οτι μπορεί να με βοηθήσει".



Ο Szilveszter πείσθηκε λοιπόν από τον φίλο του, πως θα ήταν καλή ιδέα να κάνει ενέσεις βαζελίνης στο πέος του, ώστε να φαίνεται μεγαλύτερο. "Ο φίλος μου, μου έκανε τις ενέσεις και ήμουν χαρούμενος, καθώς έδειχνε πράγματι μεγαλύτερο"!



Λίγους μήνες αργότερα όμως, άρχισαν οι επιπλοκές.



Η αυτοσχέδια πατέντα για αύξηση μεγέθους, φαίνεται πως είχε σημαντικό κόστος, καθώς άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα. Συγκεκριμένα μιλάμε για οξείς πόνους και όχι μόνο!



"Ήταν επώδυνο και μάτωνε! Πήγα στον προσωπικού μου γιατρό, όμως μου είπε πως δεν μπορούσε να με βοηθήσει", αναφέρει χαρακτηριστικά.


Μάλιστα οι αφόρητοι πόνοι του, τον οδήγησαν να σταματήσει να έχει σεξουαλικές επαφές με την σύζυγό του! "Ήταν το χειρότερο λάθος της ζωής μου", παραδέχεται ο Szilveszter. Έτσι λοιπόν, αναγκάστηκε να απευθυνθεί στο ριάλιτι "Extreme Beauty Disasters" και τον πλαστικό χειρουργό Dr Vik Vijh, που του έδωσε μικρή ελπίδα για θεραπεία.



Ο γιατρός εξήγησε: "Το σώμα έχει δημιουργήσει ιστό ουλής γύρω από την βαζελίνη, καθώς είναι ξένη ουσία για το σώμα. Έτσι προσπαθεί να το αποβάλει με συνέπεια να είναι επίπονο και να προκαλεί πληγές στο σώμα"! Μάλιστα το δέρμα του ασθενούς, είχε φτάσει να είναι πρησμένο 15 φορές από το κανονικό, με συνέπεια να κάνει το έργο δυσκολότερο!

Ο χειρουργός έπρεπε να αποφλοιώσει το πέος σαν μπανάνα, για να απομακρύνει τον εσωτερικό ιστό.

Πλέον, χάρις την επέμβασή του, έχει ένα πλήρως λειτουργικό πέος. Το γεγονός αυτό, έχει καταφέρει να αλλάξει και πάλι στην ζωή του.

Πηγη: athensmagazine.gr