Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Διάσημες Ελληνίδες αποκαλύπτουν πότε έκαναν πρώτη φορά σεξ!


Μπορεί η Δήμητρα Ματσούκα να μην το έχει πει στη μητέρα της, όμως οι συγκεκριμένες μας έχουν αποκαλύψει το μυστικό τους. Καινούργιου, Συνατσάκη, Μελέτη κ.α.




Με αφορμή την δήλωση της Δήμητρας Ματσούκα, η οποία μας είπε ότι δεν έχει ενημερώσει τη μαμά της για το αν έχει κάνει ακόμα σεξ, βρήκαμε πότε οι άλλες διάσημες Ελληνίδες έκαναν σεξ για πρώτη φορά!

Αλήθεια ή ψέματα αυτά είχαν απαντήσει σε πρόσφατες συνεντεύξεις τους...




Η Αντωνία Καλλιμούκου έχει αποκαλύψει ότι η πρώτη της φορά ήταν στην ηλικία των 18 χρόνων. Μάλιστα, μετά ήταν αγχωμένη διότι πίστευε ότι αυτό φαινόταν και θα την καταλάβαινε η μητέρα της


Η Αθηνά Οικονομάκου δεν αποκάλυψε σε ποια ηλικία έκανε για πρώτη φορά σεξ, ωστόσο παραδέχθηκε: «Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία, είχα τρομερό άγχος και αμηχανία, ευτυχώς ο σύντροφός μου ήταν λίγο πιο άνετος και με έκανε να αισθανθώ όμορφα»


Η Παναγιώτα Βλάντη έχει εξομολογηθεί ότι ήταν πολύ ντροπαλή και φοβισμένη και η πρώτη της φορά έγινε πάνω από τα 18 της



«Στα 15 μου ξεκίνησα την ερωτική μου ζωή. Γενικώς στη ζωή μου, προσπαθώ τα πράγματα που μου αρέσουν ή με έλκουν να τα κάνω τη στιγμή που τα θέλω. Προφανώς εκείνη τη στιγμή ένιωσα πως θέλω να μοιραστώ αυτήν την εμπειρία με τον φίλο μου και το έκανα. Όταν ο άνθρωπος κάνει αυτό που θέλει τη στιγμή που το θέλει, όταν δεν ενοχλεί τους άλλους βέβαια, είναι καλό να το κάνεις» έχει αποκαλύψει η Ζέτα Δούκα



«Μέχρι τα 19 δεν είχα βγει ούτε ραντεβού. Στα 18 πρέπει να έδωσα το πρώτο φιλί. Την πρώτη μου σεξουαλική επαφή την είχα κάπου στα 22. Δεν βιάστηκα να κάνω σεξ. Είμαι παραδοσιακή και πολύ πουριτανή» έχει εξομολογηθεί η Κατερίνα Καινούργιου


Η Μαίρη Συνατσάκη έχει παραδεχθεί ότι έχασε την παρθενιά της σε «ώριμη ηλικία», ενώ όταν έκανε πρώτη φορά σεξ το είπε στη μητέρα της για να ξεκινήσει να πηγαίνει στο γυναικολόγο



H Shaya έκανε για πρώτη φορά σεξ στα 18 της και όπως έχει παραδεχθεί, δεν ήταν καθόλου καλή η εμπειρία



Η Ελεονώρα Μελέτη έκανε σεξ στα 17 της όταν πήγαινε τρίτη λυκείου: «Με εκείνο το αγόρι ήμασταν καιρό μαζί και ήταν έξι χρόνια μεγαλύτερος. Με τις εμπειρίες που έχω σήμερα και με αυτά που είδαν τα μάτια μου μετά, μπορώ να σου πω πως σαν εμπειρία ήταν “πιο αδιάφορη πεθαίνεις'» έχει εξομολογηθεί


Πηγή: treloi.eu