Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

Γνωστός Έλληνας δηλώνει: «Έχω πάει με τόσες γυναίκες στη ζωή μου που καλύπτω και τον εγγονό μου»


Θέλει να παντρευτεί και το δηλώνει, αφού όπως παραδέχεται σε συνέντευξή του έχει πάει με τόσες πολλές γυναίκες που καλύπτει και τον εγγονό του.





Λες ότι σου αρέσει ο γάμος.... Δεν νιώθεις μικρός για κάτι τέτοιο;
Θέλω να παντρευτώ είναι αλήθεια. Τι σημαίνει μικρός; Από την μια πρέπει ο Θεός να σου φέρει την κατάλληλη γυναίκα και εσύ να μπορείς να τη δεις και από την άλλη το λένε για να συλλέξεις εμπειρίες. Έχω πάει με τόσες πολλές γυναίκες στη ζωή μου που καλύπτω και τον εγγονό μου. Άρα δεν είναι θέμα εμπειριών. Είναι να κατασταλάξεις σε έναν άνθρωπο. Εμένα μου αρέσουν τα παιδιά. Πέρα από την έλλειψη του πατέρα μου που μου λείπει και θα ήθελα να το αναπληρώσω, είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να είμαι σε μα σχέση, να δημιουργήσω τη δική μου εστία.

Πόσο σίγουρος είσαι ότι μπορείς να βρεις την κατάλληλη γυναίκα;
"Οι άνθρωποι γίνονται ανταγωνιστικοί και καχύποπτοι μεταξύ τους κι εμένα δεν μου αρέσει αυτό. Εμένα μου αρέσει να είναι ο άλλος αυθόρμητος. Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο να υπάρξει η αιώνια σχέση. Όχι γιατί δεν θέλω αλλά γιατί συμβαίνει οι άνθρωποι να απομακρύνονται. Όμως θέλω ένα παιδί έστω και αν η σχέση δεν κρατήσει..." είπε στο People ο Δημήτρης Αλεξάνδρου.




Πηγή: http://www.gossip-tv.gr