Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Όλη η αλήθεια για το ατύχημα της Νάνσυ Αλεξιάδη και το αναπηρικό καροτσάκι


«Ορισμένες προσωπικές επιλογές με πήγαν πίσω», παραδέχεται η εκρηκτική ξανθιά...



τραγουδίστρια, που μετά από ένα μεγάλο διάστημα «αποχής» από συνεντεύξεις, επιθυμεί να βάλει τα πράγματα στη θέση τους.

«Τέρμα η δικτατορία της Νάνσυ» φώναζε ο Παναγιώτης Χατζηστεφάνου, ως καθηγητής του Fame Story 3, σε ένα από τα live του show, το φθινόπωρο του 2014 για την 23χρονη ξανθιά διαγωνιζόμενη Νάνσυ Αλεξιάδη, που από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στους τηλεοπτικούς δέκτες έκλεψε τις εντυπώσεις με την ομορφιά της. Σήμερα, έντεκα χρόνια μετά, γελάει μόλις της υπενθυμίζω το συγκεκριμένο περιστατικό. «Το πιστεύεις πως ακόμα με κοροϊδεύουν οι φίλοι μου γι’ αυτή την ατάκα;» λέει, ενώ ταυτόχρονα με κοιτάει με τα καταγάλανα εκφραστικά της μάτια. Ο χρόνος δείχνει να μην πέρασε από πάνω της, καθώς είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή από το 2004 που συστήθηκε στους τηλεθεατές. Μετά από έντεκα χρόνια αναρωτιέμαι αν πέτυχε όλα όσα ήθελε. «Κάποια πράγματα που ονειρευόμουν, όπως, για παράδειγμα, το να μπω στη δισκογραφία και να ασχοληθώ επαγγελματικά με το τραγούδι, τα πέτυχα. Μου δόθηκαν, όμως, επαγγελματικές ευκαιρίες που δεν χειρίστηκα σωστά και δεν τις κυνήγησα όσο θα έπρεπε. Έκανα ορισμένες προσωπικές επιλογές που με πήγαν πίσω επαγγελματικά. Έβαλα σε πρώτη μοίρα την προσωπική μου ζωή» παραδέχεται στο People.

«Είμαι θετική για μια συνεργασία στην τηλεόραση»

Μολονότι κάποιες στιγμές απογοητεύτηκε επαγγελματικά, δεν κατέθεσε τα όπλα. «Ουσιαστικά, δεν σταμάτησα ποτέ να δουλεύω. Απλά, δεν εμφανιζόμουν σε μαγαζιά της Αθήνας, αλλά στην επαρχία και στο εξωτερικό. Ταξίδεψα πολύ. Κάναμε περιοδεία στην Αμερική με τον Θάνο Πετρέλη, ενώ εμφανίστηκα στην Κύπρο και τη Γερμανία». Κάνοντας μια έρευνα για τη Νάνσυ στο Ιnternet, διαπίστωσα πως έχει κάνει αξιόλογες συνεργασίες με ανθρώπους της δισκογραφίας, όπως ο Κώστας Μηλιωτάκης, ο Κυριάκος Παπαδόπουλος και ο Ηλίας Φιλίππου. Συνεργασίες, όμως, που δεν προβλήθηκαν στα media. «Η αλήθεια είναι πως δεν υπήρχε η προώθηση και η προβολή που θα έπρεπε από τη δισκογραφική εταιρεία μου (σ.σ. για πέντε χρόνια ήταν στην Heaven)» λέει, ενώ μου εξηγεί πως αυτή την περίοδο δεν ανήκει σε κάποιο label. Παρότι αρκετοί καλλιτέχνες, εκτός από το τραγούδι, δραστηριοποιούνται επαγγελματικά και σε άλλα πράγματα, η Νάνσυ βιοπορίζεται αποκλειστικά από τις εμφανίσεις που κάνει σε νυχτερινά κέντρα. «Πρόσφατα, έγραψαν με υποτιμητικό τρόπο πως εργάζομαι σε μαγαζί της επαρχίας, κάτι που με ενόχλησε, διότι η δουλειά ενός τραγουδιστή δεν είναι να εμφανίζεται μόνο σε μαγαζιά της Αθήνας» αναφέρει. Βέβαια, πλέον έχει πολλά πράγματα στο μυαλό της. «Δεν σου κρύβω πως θα ήθελα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Θεωρώ πως έχω αμεσότητα και είμαι κοινωνικός άνθρωπος. Ειδικά με τις γυναίκες τα πάω πολύ καλά, διότι είμαι ανοιχτή απέναντί τους και δεν βγάζω ανταγωνισμό. Θα ήμουν πολύ θετική για μια συνεργασία στην τηλεόραση».

Αν και πέρασαν έντεκα χρόνια από το Fame Story 3, ο κόσμος την αναγνωρίζει και τα media ασχολούνται ακόμα μαζί της. Μάλιστα, εφημερίδες και sites έχουν γράψει κατά καιρούς πολλά και διάφορα για εκείνη, όπως ότι για ένα διάστημα έμενε μόνιμα στην Ελβετία. «Δεν ζούσα ποτέ στην Ελβετία, έμενα πάντα στην Ελλάδα. Κατά καιρούς έχουν κυκλοφορήσει πολλά και αναληθή δημοσιεύματα και το πιο αστείο είναι πως δεν με πήρε ποτέ κανένας δημοσιογράφος, προκειμένου να διασταυρώσει την είδηση πριν τη γράψει. Το πιο μεγάλο ψέμα που έχει δημοσιευθεί είναι πως είχα πάθει ένα ατύχημα και ήμουν σε αναπηρικό καροτσάκι. Επίσης, έχουν γράψει ψέματα και για την προσωπική μου ζωή. Κάποιες σχέσεις υπήρχαν, ενώ κάποιες άλλες όχι. Προσωπικά, δεν μπήκα ποτέ στη διαδικασία να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω κάτι» ομολογεί.

Πηγή: Peoplegreece