Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Είναι σχεδόν 60 ετών, μοιάζει 30 και μοιράζεται το μυστικό της νεότητας με όλους


Η 59χρονη Yasmina Rossi έχει καταργήσει όλους τους κανόνες του κόσμου της μόδας.



Παρά την ηλικία της είναι ένα ιδιαίτερα περιζήτητο μοντέλο, από πολλές διεθνείς εταιρείες.

Η Yasmina, η οποία γεννήθηκε στη Γαλλία, είχε ένα ασυνήθιστο ξεκίνημα στην καριέρα της. Ξεκίνησε την καριέρα της ως μοντέλο όταν ήταν 20 ετών, όταν δηλαδή τα περισσότερα μοντέλα.. βγαίνουν στη σύνταξη.



Αλλά το μεγάλο άλμα στο χώρο της μόδας το έκανε, όταν έγινε 45 ετών. Τότε μετακόμισε στη Νέα Υόρκη και πρωταγωνίστησε σε διαφημιστικές καμπάνιες των Macy, AT & T, και Mastercard.



Τελικά, βρήκε δουλειά ως μοντέλο στην Ευρωπαϊκή καμπάνια των Μarks & Spencers.



Όλοι θέλουν να μάθουν το μυστικό της πίσω από την αιώνια ομορφιά της. Εκείνη υποστηρίζει ότι κάποιο μεγάλο μυστικό δεν υπάρχει.



«Το μόνο που έκανα πάντα είναι να τρώω βιολογικά τρόφιμα, πολύ πριν γίνουν ακόμη τόσο trendy», είπε στη Sunday Times.



Αλλά και η καθημερινή άσκηση, η υγιεινή διατροφή καθώς και το άφθονο κραμβέλαιο στα μαλλιά και στο δέρμα της, παίζουν και αυτά τον ρόλο τους.




«Παίρνω το κραμβέλαιο και το χρησιμοποιώ στο δέρμα μου. Βάζω όμως κραμβέλαιο και στα μαλλιά μου», εξηγεί.

«Μια φορά τη εβδομάδα τρίβω το δέρμα μου με ελαιόλαδο και ζάχαρη. Τρώω ένα αβοκάντο την ημέρα και μόνο βιολογικό κρέας και ψάρια».



Πρόσθεσε επίσης ότι είναι σημαντικό να μην το παρακάνετε με την άσκηση. «Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Και μην παίρνετε φάρμακα αν υπάρχει η δυνατότητα. Να ακολουθείτε την φύση και όχι να της πηγαίνετε κόντρα. Αυτός είναι ο κανόνας για τα πάντα».



Ποιο είναι το πιο εντυπωσιακό στις φωτογραφίες της Yasmina; Ότι μοιάζει σαν να καμαρώνει για τις ρυτίδες της. Δεν τις κρύβει και λέει ότι την κάνουν πιο όμορφη. Και αυτό είναι κάτι σχεδόν ανήκουστο σε μια βιομηχανία που έχει εμμονή με την τελειότητα.



Σήμερα η Yasmina, η οποία είναι και γιαγιά (έχει δυο αξιολάτρευτα εγγονάκια), υποστηρίζει ότι είναι πιο ευτυχισμένη από ποτέ. Ακόμη και από την εποχή που ήταν 20 ετών.



«Μου αρέσει ο τρόπος που είμαι τώρα από το πώς ήμουν στα 20 μου χρόνια. Το σώμα μου είναι καλύτερο και νιώθω πιο ευτυχισμένη από ποτέ».



ΠΗΓΗ: dinfo.gr