Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

Βγαλμένο από το Fast & Furious: Το... καγκούρικο αμάξι του Γιώργου Πρίντεζη!


Ο Γιώργος Πρίντεζης, πέρα από εξαιρετικός παίκτης,




είναι γνωστός και για την «τρέλα» του για τα αμάξια, στην οποία αναφέρθηκε σε συνέντευξή του. Εχει βγει σε κόντρες με τους συμπαίκτες του;
Ο διεθνής παίκτης μίλησε στο «autoblog.gr» για το... καγκούρικο αμάξι του και τα 800 περίπου άλογα που διαθέτει.
Γιώργο, το πήρες μεταχειρισμένο ή καινούργιο;
Μεταχειρισμένο αλλά σαν
καινούργιο. Είχε μόλις 4.000 χλμ όταν το αγόρασα.

Και πόσο καιρό το έχεις;
Περίπου 3 χρόνια και δεν έχω μετανιώσει καθόλου για την επιλογή μου

Βλέπω ότι
έχεις αλλάξει χρώμα, μοιάζει με Nismo, έχεις κάνει κάποια μηχανική μετατροπή;
Το «μαμήσιο» χρώμα είναι λευκό και έχω βάλει αυτοκόλλητο βινυλίου γκρι ματ. Κατά τα άλλα, ναι, έχω κάνει κάποιες μετατροπές, το έχω φτάσει περίπου 800 άλογα.

Και έχεις κάποιον δικό σου μηχανικό ή το πας σε αντιπροσωπεία;
Μόνο στην Nissan! Δεν το έχει ακουμπήσει άλλος το αμάξι και ότι extra φοράει είναι παραγγελία από την Ιαπωνία.
Και με την Spotmechanic;
Η Spotmechanic δεν κάνει αλλαγές, μόνο ελέγχει. Πέρα από αυτό, γνωρίζω προσωπικά κάποιους από την ομάδα, τους εμπιστεύομαι και τους είχα ζητήσει από την αρχή να κάνουν έλεγχο στο Nissan. Θυμάμαι ένας από τους ιδιοκτήτες, ήξερε πάρα πολλά για τα GT-R. Επίσης παρακολουθώ την σελίδα τους στο Facebook και όσο περνάει ο καιρός μου κάνουν όλο και μεγαλύτερη εντύπωση.
Είδαμε μερικούς συμπαίκτες σου με επίσης γρήγορα αυτοκίνητα. Έχετε κάνει κανα ανοιγματάκι;
Τους ρίχνω ένα αμάξι (γέλια). Για να είμαστε σοβαροί, όχι δεν τα έχουμε «βάλει» και ούτε πρόκειται. Θα ήθελα όμως να βρω λίγο χρόνο να έβαζα το δικό μου σε πίστα. Σίγουρα θα το κάνω κάποια στιγμή.

Ωραίος, δικός μας είσαι. Σου έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα όσο καιρό το έχεις;
Τίποτα ιδιαίτερο. Όπως είπα όλα τα service και οι εργασίες γίνονται στην Nissan και μόνο, και δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα. Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν το χρησιμοποιώ και καθημερινά.

Τι περίμενες να δεις από τον έλεγχο αυτό;
Για να λέμε την αλήθεια δεν περίμενα να βρουν κάτι μιας και ξέρω ακριβώς την κατάσταση του αυτοκινήτου. Η διαδικασία πάντως με άφησε άφωνο! Κάνουν πολύ καλή δουλειά, ο έλεγχος είναι πολύ λεπτομερής και μου έκαναν μεγάλη εντύπωση οι ράμπες που είχαν μαζί τους.

Δηλαδή αν αποφάσιζες να πάρεις τώρα μεταχειρισμένο θα τους καλούσες;
Φυσικά! Ειδικά αν ήταν να αγοράσω ένα πιο συμβατικό αυτοκίνητο θα ήταν η πρώτη μου επιλογή. Αν έπαιρνα
ξανά ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο όμως, θα έκανα και έναν έλεγχο στην αντιπροσωπεία, εφόσον το αμάξι έβγαινε καλό από τη Spotmechanic.


Πηγή: autoblog.gr