Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

Δείτε την 18χρονη αδερφή του Γιώργου Σαμαρά


Ο Γιώργος Σαμαράς, ο άσος της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου, βρίσκεται αυτήν...



την περίοδο στην Αμερική για συγκεκριμένες επαγγελματικές υποχρεώσεις. Παρόλα αυτά, δεν παραλείπει να μοιράζεται με τους διαδικτυακούς του φίλους στιγμές από την καθημερινότητά του, συγκεντρώνοντας χιλιάδες likes και σχόλια μέσα σε λίγες ώρες.

Η τελευταία του φωτογραφία, όμως, στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram επεφύλασσε μια έκπληξη. Ο άσος των γηπέδων μας σύστησε την 18χρονη αδερφή του, Αναστασία, που είναι και η μεγάλη του αδυναμία. Με αφορμή την ενηλικίωση της «γυναίκας της ζωής» του, της ευχήθηκε χρόνια πολλά, αναρτώντας μια τρυφερή selfie.

«Happy Birthday my Princess! #my #little #sister #true #pure #endless #love», σχολίασε ο ίδιος κάτω από τη φωτογραφία.

Δείτε την:


«Ήμουν 15 ετών όταν η μητέρα μου γέννησε την Αναστασία και θεωρώ όπως η διαδικασία του να μεγαλώνεις ένα παιδί είναι μαγική. Πιστεύω πως γεννιόμαστε με το ταλέντο να γίνουμε γονείς. Μόνο αγάπη χρειάζεται. Πολλές φορές βλέπω την αδερφή μου πατρικά. Υπάρχει τεράστια αγάπη με την Αναστασία. Πηγαίνουμε σινεμά, λούνα παρκ, για παγωτό. Θα μου πει για το στίβο, το τένις και την ενόργανη που κάνει και ελπίζω σε κανά δυο τρια χρόνια να μου λέει και τα άλλα που είναι πιο σημαντικά. Θα στέλνω εγώ μετά τους δικούς μου να “καθαρίζουν”», είχε παραδεχτεί παλαιότερα αποκλειστικά στο People ο Γιώργος Σαμαράς.

Πηγή: http://www.peoplegreece.com