Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2015

Ήξερες ότι μπορείς να μπλοκάρεις το smartphone σου για να μη σε ενοχλεί κανείς;


Το smartphone αποτελεί τη μεγαλύτερη αιτία διάσπασης προσοχής. Θέλεις να διαβάσεις και οι ειδοποιήσεις για νέα mails, μηνύματα σε...




Viber και Messenger, σχόλια στο Facebook, retweets στο Twitter, “like” στο Swarm και ποιος ξέρει τι άλλο, έρχονται σωρηδόν η μία μετά την άλλη; Σε ενοχλεί ο πρώην συνεχώς κι εσύ τρελαίνεσαι;;; Ε, σου έχουμε τη λύση!

Ένας έξυπνος και συνάμα αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσεις την παραγωγικότητά σου λοιπόν, είναι να μπλοκάρεις τις ειδοποιήσεις του smartphone σου, κάτι που μπορεί να γίνει με τη χρήση ειδικά σχεδιασμένων apps. Στο μεν Android υπάρχει το ClearLock, το οποίο μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον, σου ζητά να ορίσεις ποιες εφαρμογές θα «κλειδώσει». Θα κόψει τις ειδοποιήσεις τους, ακόμα και την πρόσβαση σε αυτές, ακόμα κι αν πρόκειται για τα γραπτά μηνύματα ή τις κλήσεις. Μπορείς να επιλέξεις τη διάρκεια του μπλοκαρίσματος και μάλιστα, αν πληρώσεις 1,83€ για την Pro έκδοση, θα είσαι σε θέση να προγραμματίσεις τα sessions σου!




Για τους κατόχους iPhone βέβαια, τα πράγματα δεν είναι έτσι ρόδινα και εύκολα, μιας που η Apple δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να δώσει σε εφαρμογή τις αρμοδιότητες και την ελευθερία κινήσεων του ClearLock. Έτσι, θα πρέπει να κάνεις ό,τι κάνεις μόνη σου, ευτυχώς, με μία απλή κίνηση: ενεργοποιώντας τοAirplane mode. Σύρε την οθόνη από κάτω προς τα πάνω και στο πλαίσιο που θα εμφανιστεί, επίλεξε το εικονίδιο με το αεροπλάνο στην πάνω αριστερή γωνία. Η πρόσβαση σε κάθε είδους δίκτυο (Wi-Fi, 3G/4G) θα μπλοκαριστεί καθιστώντας τη χρήση apps αδύνατη και επιτρέποντάς σου να δουλέψεις με την ησυχία σου.



Το κυριότερο όμως είναι η προσήλωση και η αποφασιστικότητα που χρειάζεται να επιδείξεις! Τα παραπάνω ναι μεν σε βοηθούν να είσαι συγκεντρωμένη χωρίς αποσπάσεις ένθεν κακείθεν, ωστόσο μπορείς να τα απενεργοποιήσεις πανεύκολα. Στο χέρι σου λοιπόν είναι να τα εκμεταλλευτείς και να μην προσπαθήσεις να τα «ξεγελάσεις» διότι στη δεύτερη περίπτωση, πολύ απλά δεν πρόκειται να κάνεις δουλειά. Ξεκίνησε με μικρά «διαστήματα συγκέντρωσης», ας πούμε των 25 λεπτών με 5 λεπτά διάλειμμα μετά και σταδιακά αύξησε τη διάρκειά τους, μειώνοντας παράλληλα τις διακοπές. Να δεις που θα φτάσεις κάποια στιγμή στο σημείο να δουλεύεις και να μη σε ενδιαφέρει καν τι γίνεται στα social media!


Πηγή: http://www.techpress.gr