Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Εξομολόγηση - σοκ της Βάνας Μπάρμπα για την οικονομική της καταστροφή!


Κουράστηκε η Βάνα Μπάρμπα που όλα αυτά τα χρόνια ...



ήταν μάνα και πατέρας για το παιδί της; «Θα ήταν πιο εύκολο και για εμένα, αλλά και για την ίδια να έχει και τον πατέρα της κοντά. Θα το ήθελα πολύ» τόνισε στο ΟΚ.

-Δεν έχουν καλές σχέσεις;

«Έχουν, αλλά ίσως θα έπρεπε να είναι πιο κοντά. Αυτό είναι δικό τους θέμα που θα πρέπει να λύσουν οι δυο τους. Πιστεύω ότι ο πατέρας της Φαίδρας θα έπρεπε να προσπαθήσει να την πλησιάσει πιο πολύ, ειδικά τώρα στην εφηβεία γιατί αλλιώς το παιδί θα κλείσει την πόρτα. Αλλά και για εμένα είναι τρομερά κουραστικό να είμαι 24 ώρες το 24ωρο μάνα και πατέρας.»

-Έχεις οικονομική στήριξη από τον πατέρα της;

«Όχι. Δεν του ζήτησα ποτέ διατροφή γιατί από τη στιγμή που δεν παντρευτήκαμε ποτέ και δεν δημιουργήσαμε την κλασική οικογένεια, αποφάσισα να τα βγάλω πέρα μόνη μου. Ολα αυτά τα χρόνια τα κατάφερα, αλλά την πολλή μαγκιά μου πι θεωρώ λάθος. Τώρα που η Φαίδρα μεγαλώνει κι έχει ανάγκη από φτερνιστήρια, σκέφτομαι να του ζητήσω βοήθεια στο κομμάτι των σπουδών της. Είναι ένας εξαιρετικός άνθρωποι και πιστεύω ότι δεν θα αρνηθεί.»

-Πώς τα βγάζεις πέρα χωρίς σίριαλ και ταινίες;

«Δεν αρκεί ότι αναγκάζομαι στα 50 μου να είμαι σε τρεις δουλειές. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχω καταστραφεί οικονομικά. Πούλησα όλα μου τα ακίνητα και έχω κρατήσει μόνο-το σπίτι που μένουμε με τη Φαίδρα κι αυτό με τα χίλια ζόρια. Δεν φταίει κανείς αλλά εγώ που ζούσα στον κόσμο της Nutella και πίστευα ότι τα χρήματα θα έρχονται από τον ουρανό. Λοιπόν σταμάτησε να βρέχει ευρώ και καταστράφηκα. Έκανα πολλές εκπτώσεις στη δουλειά μου. μόνο και μόνο για να βγει το μεροκάματο. Ευτυχώς που είχα τη στήριξη της οικογένειας μου και δεν έφτασα στον πάτο. Έπρεπε να είχα προνοήσει όταν έπαιρνα μεγάλους μισθούς. Τώρα είναι αργά».





Πηγή: http://tsekouratoi17.blogspot.gr/