Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Αυτά σκέφτονται οι γυναίκες κατά τη διάρκεια του σeξ!


Oταν είσαι από πάνω, γενικά το ευχαριστιέσαι πιο πολύ…




Αυτό λένε οι περισσότερες γυναίκες. Δε σημαίνει όμως πως την ώρα που είμαστε από πάνω, δεν σκεφτόμαστε διάφορα-σχετικά και μη- για το σeξ.

Ποια είναι αυτά;

1. «Λες να φαίνεται ωραίο το στήθος μου;;;»

2. «Βαρέθηκα τόση ώρα εγώ από πάνω, κουράστηκα. Πότε θα μου πει να αλλάξουμε;»

3. «Πο, πο, η κοιλιά μου κάνει δίπλες. ΝΑ βάλω καμιά μπλούζα ή το σεντόνι κάπως; Ουφ! Εύχομαι να μην φαίνεται τόσο άσχημα και να μην το παρατηρεί με το χαμηλό φωτισμό.»

4. «Μήπως να κλείσουμε τελείως μη σου πω τα φώτα, γιατί εκτός από τις δίπλες στην κοιλιά, φαίνεται και η κυτταρίτιδά μου;»

5. «Πόνεσαν τα γόνατά μου»

6. «Αλλά από την άλλη μου αρέσει πολύ. Έχω τον έλεγχο!»

7. «Πρέπει να ξεκινήσω γυμναστήριο. Έχω ιδρώσει. Μηδενική φυσική κατάσταση.»

8. «Μήπως να πάω πιο γρήγορα;»

9. «Μπα, άστο. Μια φορά έχω τον έλεγχο, θα κάνω αυτό που μου αρέσει. Εάν είναι, θα μου το πει αυτός.»

10. «Αυτός ο πίνακας, ωραίος.»

11. «Το χρώμα του δωματίου θέλει μια αλλαγή. Μα μπεζ; Σαν νοσοκομείο είναι.»

12. «Πεινάω!»

13. «Τουλάχιστον, με τόσο πέρα-δώθε, θα έχω κάψει το σουβλάκι που έφαγα πριν δυο ώρες.»

14. «Πο, πο, αυτός έχει εκστασιαστεί, πρέπει να του αρέσει πάρα πολύ.»

15. «Μα, καλά, αυτό το κόλλημα που έχουν οι άντρες με το στήθος μέσα στα μούτρα τους, δεν μπορώ να το καταλάβω!»

16. «Οχ, μας βλέπει η γάτα του!»


Πηγή: