Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Ο μητροπολίτης Κορίνθου ξεσπά: Δεν πρωταγωνιστώ εγώ στο ροζ βίντεο αλλά παλαιοημερολογίτης δεσπότης


Σάλος είχε προκληθεί από το δημοσίευμα που ανέφερε ότι μητροπολίτης πρωταγωνιστεί σε ροζ βίντεο. Ο ίδιος αποφάσισε να σπάσει την σιωπή του και να πει ποιος είναι ο περιβόητος πρωταγωνιστής της επίμαχης ταινίας.



Ο μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος έσπασε την σιωπή του και είπε ότι πρωταγωνιστής στο ροζ βίντεο που υποστηρίζει ότι έχει στην κατοχή της η εφημερίδα «Ακρόπολη», είναι ένας παλαιοημερολογίτης δεσπότης που δραστηριοποιείται στην περιοχή της Κορίνθου.

Ο μητροπολίτης μίλησε για πρώτη φορά και αναφέρθηκε στο σκάνδαλο, σε τοπική διαδικτυακή τηλεόραση της Κορίνθου ενώ σημείωσε πως ο ίδιος δεν είναι ο πρωταγωνιστής του επίμαχου βίντεο.

«Αν δείτε τις φωτογραφίες της εφημερίδας, θα διαπιστώσετε ότι ο κατηγορούμενος δεν μου μοιάζει καθόλου» λέει χαρακτηριστικά ο μητροπολίτης και προσθέτει: «Ούτε στον σωματότυπο ούτε στα γένια μου ούτε στο κεφάλι μου ούτε στην κοιλιά μου. Μεταξύ άλλων, ο μητροπολίτης Διονύσιος έκανε λόγο για μεθοδευμένη προσπάθεια σπίλωσης του ονόματός του.



Πηγή: koolnews.gr