Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

VIDEO ΣΟΚ: Σεκιουριτάς χτύπησε αγρια μαθητή που βρισκόταν σε αναπηρικό καροτσάκι


Ένα περιστατικό πρωτοφανούς αγριότητας συνέβη σε σχολείο των ΗΠΑ, όταν ένας σεκιούριτι χαστούκισε δυνατά και...




πέταξε στο πάτωμα ένα παιδί που βρισκόταν σε αναπηρικό καροτσάκι.

Η οικογένεια του 17χρονου μαθητή ζητά να αποδοθεί δικαιοσύνη μετά από το περιστατικό που απαθανατίστηκε από την κάμερα ασφαλείας και δείχνει τον αγαπημένο τους να κακοποιείται από τον άνδρα ασφαλείας του σχολείου. Το βίντεο κυκλοφόρησε από το σχολείο και έκτοτε έχουν δημιουργηθεί σφοδρές αντιδράσεις για την πράξη του φύλακα.

Ο Φρανσίκσο Μαρτίνεζ που φοιτά σε σχολείο του Όκλαντ, πονάει πολύ μέχρι τώρα από το χτύπημα του σεκιούριτι που δεν σεβάστηκε τίποτα και έριξε έναν ανάπηρο άνθρωπο από το καροτσάκι του.

Ο 17χρονος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο αλλά τελικά βγήκε και δήλωσε ότι έχει πόνους στα χέρια του.

«Με χαστούκισε. Με χτύπησε τόσο δυνατά που έπεσα από το αναπηρικό καροτσάκι.

Έπεσα στο πάτωμα και χτύπησα το κεφάλι μου. Έχω μία ουλή» δήλωσε ο μαθητής ενώ τόνισε ότι τον έδειρε και άλλο ο σεκιούριτι και δεν έχει απαθανατιστεί όλο το περιστατικό στην κάμερα. Ο Μαρτίνεζ είπε ότι όλα ξεκίνησαν όταν ο σεκιούριτι ήθελε να καθαρίσει τον διάδρομο. Τότε έσυρε το καροτσάκι του νεαρού για να τον πάει στην τάξη του. Εκείνος του ζήτησε να τον αφήσει αλλά αρνήθηκε και τότε ο 17χρονος τον έφτυσε: «Είμαι ανήμπορος. Δεν έχω τίποτα για να προστατέψω τον εαυτό μου παρά μόνο το στόμα μου».

Ο 17χρονος είπε στον σεκιούριτι ότι κάνει θεραπείες για τα πόδια του προκειμένου να μπορέσει να περπατήσει και γι αυτό τον λόγο πονάει πολύ ενώ τον παρακάλεσε να πάει πιο σιγά.

Σύμφωνα με τον Μαρτίνεζ, ο σεκιούριτι του απάντησε: «Χέ@@κα. Εύχομαι να μην μπορέσεις να ξαναπερπατήσεις για τις επόμενες εβδομάδες». Στη συνέχεια ο άνδρας τον χτύπησε και τον πέταξε κάτω στο πάτωμα. Μετά την δημοσιοποίηση του περιστατικού, ο άνδρας απολύθηκε.



Πηγή: tragiko.net