Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014
H ελληνική γαλακτοβιομηχανία που τα πάει καλύτερα στο εξωτερικό από την Ελλάδα
Οι πωλήσεις της είναι πολύ καλύτερες στο εξωτερικό σε σχέση με την Ελλάδα...
Σημαντική αύξηση των πωλήσεών της τόσο σε όγκο όσο και σε αξία πέτυχε στο α’εξάμηνο του έτους η ΦΑΓΕ. Με βάση τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες η γαλακτοβιομηχανία, σε επίπεδο εξαμήνου οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 22,6% σε αξία στα 340 εκατ. δολ. και 16,8% σε όγκο.
Η αύξηση των πωλήσεων σε αξία οφείλεται κυρίως στις αυξήσεις στις πωλήσεις σε αξία στις Ηνωμένες Πολιτείες (25,9%), την Ιταλία (92,6%) και το Ηνωμένο (39,5%).
Να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις εκτός Ελλάδας αντιπροσωπεύουν το 76,7% των συνολικών πωλήσεων σε αξία για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, από 71,9% το αντίστοιχο εξάμηνο του 2013.
Η αύξηση των πωλήσεων σε όγκο προήλθε από την αύξηση των πωλήσεων σε όγκο στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο με 24,5%, 80,2% και 29,6%, αντίστοιχα, οι οποίες αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τη μείωση των πωλήσεων σε όγκο στην Ελλάδα κατά 4,9%.
Σε ό,τι αφορά τα κέρδη προ φόρων για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2014 ανήλθαν στα 11,7 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με ζημιά 4,3 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο χρονικό διάστημα, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 9,2 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με καθαρή ζημία 11,3 εκατ. δολάρια το πρώτο εξάμηνο του 2013.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγες ημέρες το Ανώτατο Δικαστήριο του Ηνωμένου Βασιλείου δικαίωσε τη ΦΑΓΕ έναντι της τουρκικής Chopani. Η απόφαση είναι ότι, προκειμένου να πωληθεί γιαούρτι ως Greek Yoghurt στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα πρέπει σωρευτικά: να παρασκευάζεται σύμφωνα με μια διαδικασία στράγγισης που αφαιρεί τον υδαρή ορό γάλακτος, να μην περιέχει πρόσθετα ή συντηρητικά, καθώς και να παρασκευάζεται στην Ελλάδα.
Πηγή: fpress.gr