Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015
Η σέξι τραγουδίστρια που θα εμφανιστεί με μπικίνι αν επαναπροσληφθούν απολυμένοι της Ssangyong
Η νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία Ssangyong Motor ήρθε ενώπιον ενός πραγματικού διλήμματος, δεδομένου ότι τελευταία βλέπει τις πωλήσεις της και συνεπώς τα κέρδη της να πέφτουν.
Η γνωστή κατασκευάστρια των κορεατικών SUV που οργώνουν και τους ελληνικούς δρόμους δέχτηκε μια απρόσμενη χείρα βοηθείας σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις του τελευταίου μοντέλου της SUV από τη σέξι Κορεάτισσα ποπ σταρ Lee Hyori.
Η Lee, γνωστή στη χώρα της ως “Queen of K-pop”, δημιούργησε σάλο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον περασμένο μήνα, όταν προσφέρθηκε να προσυπογράψει το νέο μοντέλο της Ssangyong, Tivoli crossover, χορεύοντας με μπικίνι ή εμφανιζόμενη σε διαφημιστικό υπό τον όρο όμως να επαναπροσλάβει η εταιρεία τους εργάτες που απέλυσε το 2009 στο πλαίσιο περικοπής κόστους. Η Ssangyong ωστόσο αρνήθηκε την πρόταση, λέγοντας ότι η 35χρονη Lee δεν... ταιριάζει με το προφίλ του target group στο οποίο απευθύνεται το Tivoli, ήτοι νεαροί και μοδάτοι καταναλωτές.
Ωστόσο, η δημοσιότητα που πήρε το θέμα ανέβασε το κύρος του Tivoli, αλλά και συνολικά της Ssangyong. Το Tivoli, με τιμή εκκίνησης τα 16,35 εκατ. γουόν (15.100 δολάρια), έχει ανταγωνιστές το Captur της Renault SA και το Chevrolet Trax. της General Motors.
“Αναλόγως των πωλήσεων του συγκεκριμένου μοντέλου, η Ssangyong θα μπορέσει να επεκταθεί στη διεθνή αγορά και να επιστρέψει στην κερδοφορία” ανέφερε ο Chae Yun Seok, αναλυτής της Yuhwa Securities.
Την ίδια ώρα, το πρακτορείο της Lee ανέφερε ότι τα σχόλιά της στο Twitter “παρεξηγήθηκαν” και ότι η σταρ ποτέ δεν πρότεινε επίσημα να ποζάρει σε διαφημιστικό για το αυτοκίνητο. Αυτό πάντως δεν αποθάρρυνε τον 30χρονο Park Min Soo, φαν της Lee που τώρα είναι μεταξύ των πολλών που σκέφτονται να αγοράσουν το Tivoli.
“Δεν κοίταζα καν τα αυτοκίνητα της Ssangyong μέχρι που είδσα τα posts της Lee και την πρότασή της να χορέψει με μπικίνι για διαφημίσει το μοντέλο” λέει ο Park, που πριν σκεφτόταν να πάρει ένα Kia Sportage SUV ή ένα Hyundai Sorento. “Είδα το Tivoli στο διαδίκτυο , μου άρεσε το design του και η τιμή του και τώρα είναι ένας δυνατός υποψήφιος στις προτιμήσεις του”.
Η εταιρεία σχεδιάζει να πουλήσει 100.000 οχήματα μέσα σε ένα χρόνο. Ξόδεψε 350 δισ. γουόν σε 42 μήνες για λόγους επέκτασης σε περιοχές όπως Κίνα και Ευρώπη. Μήπως θα 'πρεπε να σκεφτεί σοβαρά και την πρωτότυπη πρόταση της Lee μήπως και γλιτώσει μερικά δισ., ενώ θα αυξήσει και τις πωλήσεις της; Η Lee έχει τόσους θαυμαστές στην Κορέα που σίγουρα θα έπειθε πολλούς να... αλλαξοπιστήσουν και να προτιμήσουν Ssangyong.
Οι λόγοι... εμφανείς...
Πηγή: newmoney.gr