Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Βασικός μάρτυρας μηνύει Μιχαλολιάκο & Κασιδιάρη



Μήνυση εις βάρος του γενικού γραμματέα του κόμματος, Νίκου Μιχαλολιάκου, αλλά και κατά του Ηλία Κασιδιάρη, για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης, κατέθεσε σήμερα το πρωί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών ο Ηλίας Σταύρου, πρώην υποψήφιος βουλευτής με τη Χρυσή Αυγή.



«Κατέθεσα μήνυση σε βάρος της Χρυσής Αυγής, του γενικού γραμματέα Νίκου Μιχαλολιάκου, του Ηλία Κασιδιάρη εκπροσώπου Τύπου και σε βάρος των χειριστών του επίσημου διαδικτυακού ιστοτόπου τους. Ο λόγος ήταν για το ποινικό αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμησης και συγκεκριμένα για δύο αναρτήσεις που έλαβαν χώρα στην ιστοσελίδα τους λίγες ημέρες μετά την κατάθεση μου στην Ελληνική Δικαιοσύνη, μέσω των οποίων με χαρακτήριζαν ψυχανώμαλο, ψυχικά άρρωστο, ψυχικά διαταραγμένο και άλλα γραφικά και φαιδρά, κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια. Μάλλον την ώρα που τα έλεγαν αυτά κοιτάζαν τον καθρέπτη» τόνισε, μεταξύ άλλων.

Πρόκειται για ένα πρόσωπο, που θεωρείται μάρτυρας-«κλειδί» στη δικαστική έρευνα της υπόθεσης της Χρυσής Αυγής, καθώς φέρεται να έχει προσκομίσει στους ανακριτές σημαντικά στοιχεία για τη δράση της ως «εγκληματικής οργάνωσης».

«Όλη η κατάθεσή μου αποκαλύπτει την αλήθεια και μόνο την αλήθεια. Είναι παντελώς ανίκανοι να αποδομήσουν στο ελάχιστο την προσωπικότητά μου και την κατάθεσή μου και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο, παρα να ασχολούνται με την προσωπική μου ζωή και να με συκοφαντούν. Είναι άξιοι της μοίρας τους και ανάξιοι οποιασδήποτε ενασχόλησης μαζί τους. Επιμένω στις καταγγελίες μου. Αφού η Ελληνική Δικαιοσύνη λέει ότι η Χρυσή Αυγή είναι εγκληματική οργάνωση, ευθυγραμμίζομαι απόλυτα, αφού σέβομαι απόλυτα την Ελληνική Δικαιοσύνη».

Ο Ηλίας Σταύρου εγκαλεί τους δύο προφυλακιστέους βουλευτές για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης, καθώς, όπως αναφέρει στην κατάθεσή του στους ανακριτές , στην ιστοσελίδα της Χρυσής Αυγής υπήρχαν αναρτήσεις που τον χαρακτήριζαν ψυχανώμαλο και ψυχικά άρρωστο.

«Συμφωνώ με κάθε πόρισμα της Ελληνικής Δικαιοσύνης σχετικά με το κόμμα αυτό. Πλέον, δεν δέχομαι ευθείες απειλές από τη Χρυσή Αυγή. Έχουν τους λόγους τους να μην το κάνουν. Μέχρι την ημέρα της κατάθεσής μου δεχόμουν έμμεσες απειλές, κυρίως, και ευθείες όταν είχα δεχτεί, δυστυχώς δεν έχω τις δικές τους συνήθειες να κυκλοφορώ με κρυφές κάμερες, να καταγράφω και να τα βγάζω. Αυτές είναι οι μαφιόζικες μέθοδοι που ακολουθούν οι κύριοι αυτοί» είπε, κλείνοντας τη δήλωσή του.





Πηγή: protothema.gr