Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Και η ΚΟΝΤΡΑ καλά κρατεί! Τα ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ του Μένιου Φουρθιώτη και η "πληρωμένη" απάντηση του Νάσου Γουμενίδη!


Ειλικρινά δεν παρακολουθώ την εκπομπή του. Την παρακολούθησαν ωστόσο σήμερα φίλοι και μου μετέφεραν ότι ο τυπάκος αφιέρωσε δέκα λεπτά περίπου στο ρεπορτάζ μας.



Και όχι μόνο αυτό αλλά υποστήριξε ότι εγώ ζήτησα να πάρω εκπομπή στο κανάλι όπου και εργάζεται. Επειδή έχω μάθει στη ζωή μου να γράφω και να αποδεικνύω ότι λέω… σας αποκαλύπτω σήμερα δυο μηνύματα που δέχτηκα με απόκλιση λίγων λεπτών πριν από δυο Κυριακές. Το ένα μήνυμα είναι του Μένιου Φουρθιώτη και το άλλο της Διευθύντριας προγράμματος του καναλιού και συναδέλφου που εκτιμώ πολύ. Της Ράνιας Ματαφιά. Δείτε λοιπόν τι γράφουν και οι δυο.


Ποτέ στη ζωή μου δεν παρακάλεσα για εκπομπή. Δεν είναι του τύπου μου. Ο ιδιοκτήτης του καναλιού Βρυώνης επικοινώνησε μαζί μου στις 10 Ιουλίου με σκοπό να συνεργαστούμε. Όντως έκανα το ραντεβού διότι οι εποχές είναι ζόρικες και εκεί που μου πρότειναν να είμαι με την Λαμπίρη το πρωϊ και παράλληλα να κάνω κάτι δικό μου μετά τον Φουρθιώτη κάθε Σαββατοκύριακο, στο τέλος μου πρότειναν να παρουσιάζω το αποκαλυπτικό δελτίο και να είμαι στο πανελ της εκπομπής του τυπακου. Όπως καταλάβατε είπα ΟΧΙ. Και είπα όχι διότι έχω τους λόγους μου. Κι επειδή τα μηνύματα τα κρατάω δείτε κι εσείς για να καταλάβετε για μια ακόμη φορά τα παραμύθια και τα ψέματα που σας είπε απο την τηλεόραση. Συμβουλή: Έτσι δεν αλλάζεις προφίλ… αδερφέ… αλλά κατεβαίνεις κι άλλο… Μακριά απο μένα τα παραμύθια…



Πηγή: gossip-tv.gr