Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μιας 4χρονης



Πριν ακόμα προλάβει να γιορτάσει τα τέταρτα γενέθλια στην ζωή της, η Γκρέτα έχει ήδη καταφέρει να δημιουργήσει μια σειρά από... αποφθέγματα. Ατάκες που μέσα από την απλή και αθώα παιδική σκέψη, καθρεφτίζουν τον μαγικό παιδικό κόσμο.


Προσπαθώντας να μην αφήσουν την παιδική... σοφία της κόρης τους, οι γονείς της Γκρέτα χρησιμοποίησαν μια εφαρμογή ώστε να μετατρέψουν τις ατάκες της σε εικόνες που χαρίζουν άφθονο γέλιο.

Οι απίθανες ατάκες της 4χρονης... φιλοσόφου:

«Δεν μπορώ να σου πω τι όνειρο είδα χθες βράδυ. Πριν ξυπνήσω κλειδώνω όλα τα όνειρα μου μέσα στην καρδιά μου»



«Το στόμα μου δεν θέλει να είναι ήσυχο»



«Κάποιοι άνθρωποι είναι στην λίστα των άτακτων. Οπως αυτοί που χτυπάνε τις αδερφές τους»



«Ας φέρουμε λίγα καρύδια (στα αγγλικά σημαίνει και "τρελός") για να σπάσουμε με τον καρυοθραύστη»



«Δεν πρέπει να στέλνεις μηνύματα όσο οδηγείς. Εγώ δεν το κάνω επειδή δεν έχω αμάξι. Ούτε κινητό»



- Μαμά: Γιατί δεν χαμογέλας στην σχολική φωτογραφία;

- Γκρέτα: Γιατί ο φωτογράφος μου είπε ένα ανέκδοτο και με εκνεύρισε



«Μπαμπά, εσύ μπορείς να μου πεις μια ιστορία για αγόρια. Μήπως μπορείς να μου πεις για τα χελωνονιτζάκια. Αρέσει σε κανένα το μόβ;»




Πηγή: iefimerida.gr