Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Η κόρη της Λίλας Καφαντάρη αποκαλύπτει: “Ξεκίνησα ψυχοθεραπεία γιατί είχα αυτοκαταστροφικές τάσεις”


“Έχω κάνει πολλά χρόνια ψυχοθεραπεία και με
έχει βοηθήσει πολύ, δηλαδή έχει εξομαλυνθεί αυτή η κατάσταση με το πέρασμα του χρόνου...




Παλιότερα ήταν σε χειρότερο σημείο”, αποκάλυψε σε συνέντευξή της στο People και την Χριστίνα Ζάχου, η κόρη της Λίλας Καφαντάρη.

Η Ηλιάνα Μαυρομάτη, που είδαμε φέτος και στη 10η εντολή μιλά για όλα...

Ποια εσωτερική ανάγκη σε ώθησε να ασχοληθείς και με τη σκηνοθεσία; Φοβήθηκες μήπως λάβεις αρνητικά σχόλια λόγω του νεαρού της ηλικίας σου;

Απλά έτυχε. Βρεθήκαμε με την ομάδα «Χαμαιλέων» που θέλαμε να δουλέψουμε μαζί και μοιράσαμε αρμοδιότητες. Υποκριτικά δεν μπορούσα να συμμετέχω στην παράσταση λόγω άλλων θεατρικών υποχρεώσεων κι από κοινού αποφασίσαμε να αναλάβω τη σκηνοθεσία. Παρόλο που ήταν μεγάλη ευθύνη, δεν ένιωσα ότι είχα κάποιο δυσβάσταχτο βάρος πάνω μου. Δουλέψαμε πολύ σκληρά, χωρίς χρήματα και προβολή από τα media, με μοναδικό κίνητρο να πούμε κάτι στο κοινό, οπότε δεν φοβήθηκα τις κριτικές.

Προέρχεσαι από καλλιτεχνική οικογένεια. Αυτό σημαίνει πως οι πόρτες σού άνοιξαν ευκολότερα;

Δεν έπαιξε ρόλο. Αν έπαιζε, θα ήταν αρνητικός, λόγω της καχυποψίας που θα υπήρχε απέναντί μου, γιατί θα αναρωτιούνταν για ποιο λόγο θέλω να ασχοληθώ με το χώρο. Από την άλλη, οι γονείς μου ποτέ δεν ήταν σε καλλιτεχνικές παρέες, ήταν αυτόνομοι και ανεξάρτητοι. Με το πέρασμα του χρόνου, κατάφερα να διαμορφώσω τα δικά μου προσωπικά κριτήρια.



Ποιο ήταν το έναυσμα να ξεκινήσεις ψυχοθεραπεία;

Ψυχολογικά προβλήματα και έντονες αυτοκαταστροφικές τάσεις στην εφηβεία μου. Η μόνη λύση ήταν να απευθυνθώ σε ειδικό. Η αλήθεια είναι πως όταν ήμουν μικρότερη, δυσκολευόμουν να δεχτώ βοήθεια, γιατί ήμουν πολύ αντιδραστική. Μόλις το συνειδητοποίησα, έγινα συνεργάσιμη. Έχω δει τεράστιες αλλαγές στο πώς βλέπω πια τα πράγματα. Στην εφηβεία μου τα βίωνα όλα δραματικά, ενώ τώρα βλέπω την ομορφιά που υπάρχει γύρω μου. Μεγαλώνοντας δεν είμαι στραμμένη στον εαυτό μου, μαθαίνω να διευρύνω τους ορίζοντές μου. Όμως και οι σχέσεις είναι δύσκολες. Κάπου διάβασα πως η μισή Ελλάδα περιμένει μήνυμα και η άλλη μισή φοβάται να στείλει, κάτι που είναι πολύ εύστοχο.

Αναζητάς τη μονιμότητα;

Όσο μπορώ ναι, γιατί ακόμη είμαι μπερδεμένη σε αυτό το κομμάτι. Ιδανικά θέλω ένα σύντροφο, χωρίς να λέω ότι είμαι ακόμη έτοιμη να γίνω ιδανική σύντροφος. Ψάχνω τον εαυτό μου, δεν ξέρω πόσο ώριμη είμαι για να μπορέσω να προσφέρω ασφάλεια σε έναν άνθρωπο. Είμαι σε μεταβατική περίοδο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Μπορεί να βρεθεί αυτός που θα σου ανατρέψει όλα όσα πιστεύεις. Σίγουρα, όμως, δεν είμαστε φτιαγμένοι για να μένουμε μόνοι μας. Πάντως, προτιμώ τη μοναξιά από μια κακή σχέση κι όσο μεγαλώνω βρίσκω τις ισορροπίες μου και περνάω καλά και μόνη μου στο σπίτι. Παλαιότερα είχα μείνει σε σχέσεις, επειδή φοβόμουν τη μοναξιά. Τελικά, όταν ξεπερνούσα αυτό το φόβο, ήμουν καλύτερα μόνη μου. Τώρα δεν μπαίνω εύκολα σε σχέσεις. Πάντως, έχω πολύ καλούς φίλους για αντίβαρο. Είμαι πολύ τυχερή με τις φιλίες μου, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχω φάει τα μούτρα μου.


Πηγή: http://www.24wro.eu/