Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

Ήταν ζευγάρι για 10 χρόνια με την Δήμητρα Παπαδοπούλου και κανείς δεν το ήξερε! Ποιoς είναι ο πασίγνωστος ηθοποιός


Την άγνωστη σχέση του με την Δήμητρα Παπαδοπούλου αποκάλυψε ο γνωστός ηθοποιός... σε πρόσφατη συνέντευξη....




Σε ερώτηση της δημοσιογράφου αν έχει χτυπήσει «πόρτες» , ο ηθοποιός απάντησε με ειλικρίνεια«Πόρτες όχι, αλλά ένα τηλέφωνο πήρα, ότι είμαι εδώ, δεν έχω δουλειά και είμαι διαθέσιμος. Είμαι ντροπαλός. Πόρτα με τίποτα. Είχα ζήσει δίπλα στη Δήμητρα Παπαδοπούλου, που ήταν όνομα, κι εγώ με ταπεινότητα έβλεπα όλο αυτό το πράγμα πώς χτίζεται. Περίμενα την ώρα μου».
Και κατόπιν ο ο Γιώργος Γιαννόπουλος πρόσθεσε «Έχουμε την καλύτερη σχέση τώρα, μιλάμε και είμαστε φίλοι. Με τη Δήμητρα ήμασταν μαζί 10 χρόνια και πήρα από εκείνη πολλά πράγματα, όπως φαντάζομαι κι εκείνη από εμένα».
»Όταν ήταν το σίριαλ «Οι απαράδεκτοι» στο πικ του και ήμασταν διακοπές στη Σύρο, ερχόταν ένα τσούρμο από παιδάκια να γνωρίσουν τη Δήμητρα. Έβλεπα μπροστά μου πως γίνεται να χτίζεται ένας σταρ. Έβλεπα τα εξώφυλλα, τι γινόταν όταν βγαίναμε έξω… Η Δήμητρα φρίκαρε με αυτό το πράγμα, γιατί έγινε ξαφνικά».



Πηγή: http://tsekouratoi17.blogspot.gr