Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

“Ήμουν βίζιτα και έβγαζα έως και 3.000 ευρώ την βράδια”


Αποκαλυπτική...




Ο λόγος για την γνωστή στην Μεγάλη Βρετανία κωμικό, Μιράντα Κέιν, η οποία σε συνέντευξή της στην Mirror αποκάλυψε ότι στα 18 της μπήκε στην ερωτική βιομηχανία, βγάζοντας μάλιστα και 3.000 περίπου την βραδιά!
“Όταν ήμουν 18 ετών ήθελα να αποκτήσω πολλά και γρήγορα. Δεν με ένοιαζε ο τρόπος αλλά ο τελικός σκοπός.

Έτσι μπήκα στην βιομηχανία και μάλιστα όχι σε έναν απλό κλάδο της: Τα παραπανίσια κιλά μου αποτελούσαν τρομερό φετίχ για πολλούς από τους πελάτες μου, που πλήρωναν αδρά για να τους κάνω διάφορα με το βάρος μου!

Μπορούσα να βγάλω έως και 2.000 λίρες σε μια νύχτα ικανοποιώντας κάποιες πολύ περίεργες φαντασιώσεις! Ας πούμε ένας πελάτης με πλήρωσε μόνο και μόνο για να κάθομαι πάνω του για τρεις ώρες, να βλέπω τηλεόραση και να τρώω πίτσα! Αποσύρθηκα τα 2011, καθώς είδα τα πάντα και έβγαλα αρκετά χρήματα από αυτό.

Πλέον μπορώ να πω πως τα έχω δει όλα και μάλιστα δεν ντρέπομαι να πω πως αρκετές από τις ροζ ιστορίες τις χρησιμοποιώ και στα stand up comedies μου”, δήλωσε η γνωστή κωμικός.




Πηγή: