Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Ο αδερφός μου πέθανε από AIDS: Απίστευτη εξομολόγηση πασίγνωστου ηθοποιού


Σε μια εκ βαθέων συνέντευξη, για πρώτη φορά ο διάσημος κωμικός, αναφέρθηκε στην απώλεια...



του 31χρονου αδερφού του, μην κρύβοντας το πόσο πολύ του έχει κοστίσει ο θάνατός του.

Ο Jack Black χαρακτήρισε ως «καταστροφικό» το τέλος του μεγαλύτερου αδερφού του Howard, που «έφυγε» πριν από χρόνια, νικημένος από τη νόσο του AIDS.

«Ο αδερφός μου είχε μεγάλη επιρροή πάνω μου! Ήταν εκείνος που με πήγε για πρώτη φορά σε ροκ συναυλία. Ήμουν 11 ετών. Εκείνος 23 ετών. Ήταν τόσο ζωντανός, δημιουργικός και καταπληκτικός. Με βοήθησε να σχηματίσω το γούστο μου για τη μουσική Ο θάνατος του αδερφού μου δεν συνέβη από τη μία στιγμή στην άλλη…Ήταν μόνο 31 ετών. Τόσο νέος. Είναι σαν να μας έκλεψαν κάτι πολύτιμο. Ήταν καταστροφικό», είπε ο 46χρονος ηθοποιός στο Parade.

Στη συνέχεια ο δημοφιλής ηθοποιός αναφέρθηκε και στον προσωπικό Γολγοθά του με τα ναρκωτικά. «Είχα πολλά προβλήματα με την κοκαΐνη. Έκανα παρέα με κάτι σκληρούς τύπους και φοβόμουν να πάω στο σχολείο, γιατί ένας από αυτούς ήθελε να με σκοτώσει».




Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr