Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014
Τα 20 σήματα που κοστίζουν όσο το μισό ΑΕΠ της Ελλάδας
Θα μπορούσατε να φανταστείτε ότι η αξία του δημοφιλέστερου σήματος διεθνώς για το 2014...
H λίστα με τα ακριβότερα brands του πλανήτη είδε το φως της δημοσιότητας για μια ακόμη χρονιά. Ποιες εταιρίες βρέθηκαν στην κορυφή της κατάταξης και πόσο εκτιμάται η αξία του λογότυπού τους;
Έρευνα της εταιρίας Interbrand συνέταξε την λίστα με τα ακριβότερα λογότυπα του πλανήτη για το 2014. Στην κορυφή της λίστας βρέθηκε η Apple για μια ακόμη χρονιά με την αξία της μάρκας να ανέρχεται στα 119 δις δολάρια, ποσό κατά 21% υψηλότερο σε σχέση με τα περσινά δεδομένα που ήταν 118.9 δις δολάρια.
Mια θέση κάτω από την Apple βρέθηκε η Google με την αξία του λογότυπού της να αγγίζει τα 107 δις δολάρια. Ακολουθούν η Coca Cola και η IBM με 81 δις δολάρια και 72 δις δολάρια αντίστοιχα, ενώ η πρώτη πεντάδα κλείνει με την Μicrosoft η οποία παρουσίασε ποσοστό αύξησης 3% σε σχέση με τα περσινά δεδομένα.
Όπως αναφέρει η Interbrand, ο τομέας τεχνολογίας κυριάρχησε στην λίστα για το 2014, με 13 από τις 100 εταιρίες να ανήκουν σε αυτόν.
H κατάταξη των brands στην λίστα βασίστηκε σε τρεις παράγοντες:
1. Στην οικονομική απόδοση των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας
2. Στην επιρροή που ασκεί το brand στους καταναλωτές
3. Στην ικανότητα διαχείρησης των τιμών των προϊόντων της και των κερδών της
Δείτε ποιες εταιρίες κατέκτησαν τις 20 πρώτες θέσεις για το 2014, στην λίστα που ακολουθεί ΕΔΩ
Πηγή: fpress.gr