Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Γιατί έκανες πλαστική στήθους;



Πονάει; Αφήνει σημάδι; Πόσο κόστισε; Πώς αντέδρασε η οικογένεια; Η Ελένη μας λύνει όλες τις απορίες σχετικά με την πιο διαδεδομένη επέμβαση.



Tα χρόνια έχουν περάσει από τότε που η Ελένη αποφάσισε να αλλάξει το κορμί της κάνοντας αυξητική στήθους. Πρόκειται για ένα καθημερινό κορίτσι, που προέρχεται από μία μεσοαστική οικογένεια, έχει καλή μόρφωση και σήμερα στα 28 της χρόνια κάνει δουλειά γραφείου. Η Ελένη επίσης, είναι ένας άνθρωπος που πατάει γερά στη γη και δεν αποτελεί μία κραυγαλέα περίπτωσή, γεγονός που αυτόματα την κάνει τον ιδανικό άνθρωπο για να λύσει ορισμένες μη επιστημονικές απορίες σχετικά με την πιο διαδεδομένη επέμβαση. Δείτε τι μας είπε:

Ελένη, καταρχήν ανέκαθεν ήθελες να κάνεις πλαστική στήθους;

Όχι, δεν ήταν κάτι που πάντα ήθελα. Ήταν κάτι που είχε περάσει στιγμιαία από το μυαλό μου καθώς γνώριζα από την εφηβική μου ηλικία ότι το στήθος μου δεν είχε και το καλύτερο μέγεθος. Δεν ήταν όμως κάτι που με ενοχλούσε, αλλά ούτε και τους κατά καιρούς συντρόφους μου.

Συνήθως όμως οι κοπέλες που προχωρούν σε τέτοιες επεμβάσεις δεν έχουν κατά βάση κάποια ανασφάλεια με το σώμα τους; Αν λοιπόν δεν ήταν η ανασφάλεια τι ήταν αυτό που σε έκανε να πάρεις αυτή την απόφαση;

Βασικά ναι, αλλά δε νομίζω ότι κάτι τέτοιο ίσχυε στη δική μου περίπτωση. Όπως είπα πριν, ποτέ δεν ένιωθα πραγματικά ανασφαλής για να μπω στη διαδικασία να το διορθώσω. Τελικά, νομίζω ότι αυτό που με έκανε να πάρω την απόφαση ήταν ότι επηρεάστηκα από το περιβάλλον μου. Εκείνη την περίοδο είχα αρχίσει να γνωρίζω κοπέλες καθημερινές οι οποίες είχαν κάνει πλαστική και είχαν πετύχει ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα. Ήταν η πρώτη φορά που δεν έβλεπα κάτι προκλητικό ή στερεοτυπικό και έτσι άρχισα να το σκέφτομαι σοβαρά. Ουσιαστικά, το είδα σαν μια ευκαιρία να βελτιώσω την εμφάνισή μου.

Αλήθεια, ένιωσες καθόλου πόνο μετά την επέμβαση;

Όχι αν και για ένα διάστημα, περίπου 30 ημερών, το να γυμναστώ ή να σηκώσω βάρη ήταν απαγορευτικό. Είχα κάποιες μικροενοχλήσεις οι οποίες έφυγαν στο πρώτο πενθήμερο.

Ποιο ήταν το συνολικό ποσό που πλήρωσες για όλη αυτή τη διαδικασία;

Πλήρωσα 7.000 ευρώ.

Σου άφησε σημάδια η επέμβαση;

Καταρχήν, η τομή γίνεται είτε γύρω από τη θηλή είτε κάτω από το στήθος. Η δικιά μου έγινε γύρω από τη θηλή. Τα σημάδια μετά από λίγους μήνες δε φαίνονται σχεδόν καθόλου και σε αυτό έπαιξε ρόλο ο γιατρός μου που έκανε πολύ λεπτή δουλειά και δεν άφησε αντιαισθητικά σημάδια. Γιατί υπάρχει και αυτός ο κίνδυνος. Τα δικά μου είναι τόσο αχνά που δε μ' ενοχλούν…

Είχες αγόρι εκείνη την περίοδο και αν ναι πώς του φάνηκε η ιδέα;

Ναι και η στάση του ήταν ουδέτερη. Ήμασταν πολλά χρόνια μαζί και είχε μία πολύ ξεκάθαρη εικόνα για μένα. Δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσε αν με είχε μόλις γνωρίσει.

Πώς ήταν η πρώτη φορά που κάνατε σεξ μετά την επέμβαση;

Νομίζω ότι τελικά του άρεσε περισσότερο το φυσικό μου στήθος. Και σίγουρα η αίσθηση δεν είναι η ίδια. Μπορεί να το καταλάβει κανείς στην αφή γιατί το «πλαστικό» στήθος όπως και να το κάνουμε είναι πιο ξένο. Αυτό είναι γεγονός. Άλλωστε, και οι επόμενοι σύντροφοί μου το ίδιο είπαν. Πάντως, από τη δική μου πλευρά, η σεξουαλική μου ζωή μετά την επέμβαση ήταν κάπως βελτιωμένη προφανώς λόγω αυξημένης αυτοπεποίθησης.

Πώς αισθάνθηκες τα βλέμματα του κόσμου μετά την επέμβαση; Ήταν πιο έντονα από πριν;

Ήταν όντως πιο έντονα αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει αν αυτό οφείλεται στο αυξημένο στήθος ή στην αυξημένη αυτοπεποίθηση!

Ο κόσμος που συναναστρέφεσαι στην καθημερινότητά σου καταλαβαίνει ότι έχεις βάλει σιλικόνη;

Κυρίως το υποψιάζονται όσοι με γνώριζαν πριν από την επέμβαση. Οι νεότερες γνωριμίες μου δεν καταλαβαίνουν κάτι εκτός και αν για παράδειγμα με δουν με μαγιό. Στην παραλία είναι πολύ πιθανό να το υποψιαστεί κάποιος γιατί παρόλο που το αποτέλεσμα είναι φυσικό, είναι αξιοπερίεργο το πόσο στητό μπορεί να είναι ένα στήθος τέτοιου μεγέθους.

Οι φίλες σου πώς σχολίασαν την επέμβαση;

Τους φάνηκε παράξενο και ξαφνικό γιατί δεν τους το είχα πει. Σε γενικές γραμμές ήταν υποστηρικτικές, αν και κάποιες ανέφεραν ότι δεν ήταν απαραίτητο. Υπήρχαν και άνθρωποι από το φιλικό μου περιβάλλον οι οποίοι μου είπαν ότι το θεωρούν ματαιόδοξο αλλά δεν είναι κάτι που με ενοχλεί. Το σέβομαι.

Γιατί δεν τους το είχες πει από πριν; Ντρεπόσουν;

Μάλλον δεν ήθελα να με επηρεάσουν αρνητικά γιατί το είχα πάρει ήδη απόφαση. Και ήθελα να δουν πρώτα το αποτέλεσμα χωρίς να έχει μεσολαβήσει άγχος και άσχημες σκέψεις. Δεν ήθελα να υπάρχει αρνητισμός με δεδομένο ότι πρόκειται για μια επέμβαση.

Και η οικογένειά σου πώς το πήρε;

Η οικογένεια ήταν ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο. Το περίεργο είναι ότι η μητέρα μου σαν γυναίκα έχει κάνει διάφορες αισθητικές επεμβάσεις και είχα δεδομένη την κατανόησή της, όμως τελικά την αποδοχή τη βρήκα στους άνδρες της οικογένειας: Στον αδερφό και τον πατέρα μου. Η μητέρα μου είχε τις κλασικές δεύτερες σκέψεις τύπου «είσαι κούκλα όπως είσαι», «θα βάλεις ξένο σώμα μέσα σου», «δε θα μπορείς να θηλάσεις όταν κάνεις μωρό» κλπ κλπ. Αλλά σε μία από τις επισκέψεις μου πριν από την επέμβαση με συνόδεψε και άκουσε προσεκτικά ό,τι είχε να της πει ο γιατρός. Της έλυσε όλες τις απορίες και τελικά της έβγαλε από το μυαλό τις γενικεύσεις και τις προκαταλήψεις του παρελθόντος γύρω από τη συγκεκριμένη επέμβαση.

Πάντως, γενικότερα υπάρχει και προκατάληψη όσον αφορά στο πρότυπο γυναίκας που επιλέγει την πλαστική στήθους. Σε έχουν κρίνει ποτέ αρνητικά λόγω της επέμβασης;

Δεν έχω αντιληφθεί κάτι τέτοιο κυρίως γιατί η συνολική εικόνα μου δεν προκαλεί. Πάντως, θεωρώ ότι πρέπει να απενοχοποιηθεί η ξεπερασμένη αντίληψη περί αυξητικών επεμβάσεων στήθους. Ότι δηλαδή απευθύνεται σε κοινό με συγκεκριμένο προφίλ και επίπεδο. Είναι κάτι πλέον αρκετά συνηθισμένο και με τη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας οι γυναίκες πλέον έχουν τη δυνατότητα να διορθώσουν κάτι που τους ενοχλεί ή που τους προκαλεί ανασφάλεια, γρήγορα και ανώδυνα. Βέβαια, δεν παύει να είναι μία επέμβαση. Και σε μια επέμβαση πάντα υπάρχουν οι πιθανότητες κινδύνου. Πρέπει να υπάρχει μέτρο και σε συνεργασία με τον κατάλληλο πλαστικό χειρουργό η γυναίκα να οδηγείται στη σωστή απόφαση. Να σημειώσω ότι οι ικανότητες του γιατρού παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη συγκεκριμένη επέμβαση, κατά τη διάρκεια αλλά και μετεγχειρητικά. Εγώ προσωπικά έμεινα ένα βράδυ στο νοσοκομείο καθαρά για προληπτικούς λόγους και την επόμενη μέρα το πρωί γύρισα σπίτι μου. Τις επόμενες ημέρες μπορούσα να οδηγήσω και μετά από 5 ημέρες επέστρεψα στην εργασία μου. Αυτό δηλαδή που θέλω να πω είναι ότι ο γιατρός ελαχιστοποίησε τους πόνους μετά την επέμβαση γιατί έπαιξε ρόλο σε ποιο σημείο τοποθέτησε το ένθεμα. Οι γυναίκες λοιπόν που το επιθυμούν οφείλουν να το σκεφτούν καλά γιατί είναι μια απόφαση σοβαρή.




Πηγή: followme.gr