Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

«Όταν ήμουν χοντρούλα μου είχαν κάνει την ζωή δύσκολη!»: Σοκάρει Ελληνίδα τραγουδίστρια!


“Ήρεμη δύναμη” και μακριά από δημόσιες σχέσεις και κυκλώματα…



Η Χρύσπα αυτή την περίοδο ηρεμεί στο νησί της, την Αίγινα, και μοιράζει τον χρόνο της ανάμεσα σε εμφανίσεις που κάνει σε όλη την Ελλάδα αλλά και δίπλα στον σύντροφο της ζωής της Παναγιώτη Νικολάου με τον οποίο είναι μαζί 5 χρόνια… Η τραγουδίστρια, σε μια εξομολογητική στιγμή της, μιλάει στο YOU και την Τζώρτζια Συρίχα για την πορεία της, που δεν ήταν ποτέ στρωμένη με ροδοπέταλα, αλλά και για το “ρατσισμό” που έχει δεχτεί για τα επιπλέον κιλά της…





Σε έχει φέρει θαυμαστής σε δύσκολη θέση;
Επειδή είμαι αγοροκόριτσο είναι πολύ δύσκολο να με φέρει άντρας σε δύσκολη θέση. Είναι πιο εύκολο να τον φέρω εγώ. Έχει τύχει να μου φερθεί χυδαία κάποιος, σταμάτησα την ορχήστρα και τον έβαλα στη θέση του: “Θαυμάστε έναν μάγκα που χουφτώνει τραγουδίστριες και χαίρεται!”, είπα… Εκείνος είχε θράσος να κάνει τέτοια χειρονομία και εγώ δεν θα είχα θράσος να του απαντήσω ανάλογα;
Όταν κάποιος παντρεύεται τραγουδίστρια πόσο ανοιχτόμυαλος πρέπει να είναι;
Θα σου πω κάτι που θα ακουστεί εγωιστικό. Δεν ξέρω γενικά με τις τραγουδίστριες όσον αφορά όμως εμένα δεν χρειάζεται κανένας να ανεχτεί τίποτα. Από την αρχή έχει ξεκαθαριστεί ποια είναι τα όριά μου. Κανένας επιχειρηματίας και σε καμία συνεργασία δεν με έχει φέρει σε δύσκολη θέση με κάτι που μου ζήτησε. Και αυτό θεωρώ έχει να κάνει με τη δική μου στάση.
Εσύ δεν μπήκες ποτέ στη λογική να κάνεις υποχωρήσεις για μια καλύτερη θέση στο μαγαζί;
Δεν μ” ενδιαφέρει… Γι” αυτό έχω περάσει δύσκολα επειδή δεν έχω κάνει υποχωρήσεις. Μου έχουν κλείσει τα μικρόφωνα και έκανα επέμβαση στις φωνητικές χορδές γι” αυτόν το λόγο, έχω δεχτεί πόλεμο από ανθρώπους που ήταν πιο πάνω από μένα, έχω περάσει πάρα πολλά. Μια καλή μου φίλη μού έχει πει το εξής: “Υπάρχουν δύο τρόποι για να ανέβεις, το ασανσέρ και τα σκαλιά”, εγώ επέλεξα τα σκαλοπάτια!



Αυτό σου έχει στοιχίσει δουλειές;
Το μόνο που μου έχει στοιχίσει δουλειές είναι ότι είμαι χοντρή. Κάποια περίοδο το λέγανε συνέχεια, που ήμουνα κιόλας χοντρούλα, γεματούλα. Μου είχαν κάνει γι” αυτό τη ζωή δύσκολη.
Οι διατροφικές σου συνήθειες ποιες είναι;
Θέλω να είμαι καλά, να έχω ένα υγιές σώμα, όχι καχεκτικό, γυμνασμένο, να φοράω οτιδήποτε μου αρέσει πάνω στην πίστα! Είμαι λιχούδα. Κάποια περίοδο, λοιπόν, επειδή είχε ακουστεί και αυτό, έκανα ακραία πράγματα, εξαντλητικές δίαιτες που έπεφτα κάτω, πέρναγα βουλιμίες, ανορεξίες και διάφορα άσχημα που δεν τα συνιστώ σε κανένα κορίτσι. Έχω καταλήξει, λοιπόν, στο ότι δεν θα στερούμαι τίποτα αλλά θα γυμνάζομαι. Όταν υπάρχουν περίοδοι που μπορώ να φάω κάτι παραπάνω, τρώω και τα παίρνω τα κιλάκια μου!
Θα στερηθείς το φαγητό όταν είναι να ανέβεις στην πίστα;
Ναι και μου στοίχισε στην υγεία μου. Και από τότε είπα “όλα για την υγεία μου”, αλλά ξέρω ότι αν είμαι στα κιλά που θέλω θα είμαι και καλά ψυχικά
Πηγή: youweekly.gr