Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

Γνωστός ηθοποιός εξομολογείται: «εθίστηκα στην κοκαΐνη στην εφηβεία μου»


Την εξάρτησή του από την κοκαΐνη, όταν ήταν έφηβος, μετά τον θάνατο του αδερφού του και το διαζύγιο των γονιών του, εξομολογείται γνωστός...



κωμικός ηθοποιός!

«Είχα πολλά προβλήματα με την κοκαΐνη.
Έκανα παρέα με κάτι σκληρούς τύπους και φοβόμουν να πάω στο σχολείο, γιατί ένας από αυτούς ήθελε να με σκοτώσει!», αναφέρει, στο περιοδικό «Parade», ο Τζακ Μπλακ, γνωστός από ταινίες όπως οι «Kung Fu Panda»
και «Ένα Σχολείο Πολύ Ροκ».



Όπως παραδέχεται ο 46χρονος ηθοποιός και μουσικός, απευθύνθηκε σε ειδικό που υπήρχε στο σχολείο για να τον βοηθήσει: «πήγα και του τα είπα όλα. Του είπα πόσο ένοχος ένιωθα που έκλεβα χρήματα από την μάνα μου για να αγοράσω κοκαΐνη… Του μιλούσα και έκλαιγα σαν μωρό».

Εκτός από το διαζύγιο των γονιών του, όταν ήταν 10 ετών, ο θάνατος του αδερφού του τον «σημάδεψε» βαθιά: «ο αδερφός μου είχε μεγάλη επιρροή πάνω μου! Ήταν εκείνος που με πήγε για πρώτη φορά σε ροκ συναυλία. Ήμουν 11 ετών. Ήταν τόσο ζωντανός, δημιουργικός και καταπληκτικός. Με βοήθησε να σχηματίσω το γούστο μου για τη μουσική… Ο θάνατος του αδερφού μου δεν συνέβη από τη μία στιγμή στην άλλη… Όταν πέθανε
ήταν μόνο 31 ετών. Τόσο νέος! Είναι σαν να μας έκλεψαν κάτι πολύτιμο. Ήταν καταστροφικό!».

Πηγή: http://www.star.gr